سکوی نارنجی این‌بار در شهرستان میناب

سکوی نارنجی این‌بار در شهرستان میناب:

به گزارش روابط عمومی خانه نارنجی اولین دورهمی کارآفرینی سکوی نارنجی در شهرستان میناب با موضوع کارآفرینی و نوآوری با حضور مسئولان، کارآفرینان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی و نوآوری در محل مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان میناب برگزار شد.

سکوی نارنجی میناب

رویداد با صحبت‌های پارسا شرفی مدیرعامل خانه نارنجی و مدیر مرکز نوآوری در خصوص هدف از برگزاری این رویداد، اهمیت دستاوردهای جلسه و لزوم شبکه سازی، اتحاد و همکاری ارکان اکوسیستم کارآفرینی و همچنین اهمیت تداوم جلسات و حفظ ارتباط بین اعضا جلسه آغاز شد، سپس با معرفی تک به تک  افراد حاضر در جلسه و بیان توانایی‌ها و نیاز مورد نظرشان در بهبود کسب و کارشان ( شبکه‌سازی) ادامه یافت.

در ادامه دکتر مقدری معاونت فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری هرمزگان ضمن عرض خیرمقدم به افراد حاضر در رویداد به معرفی برنامه‌ها و سیاست‌های پارک در جهت رشد شهرستان میناب و شرق استان پرداخت.

پس از آشنایی بیشتر افراد حاضر در جلسه، پارسا شرفی از افراد حاضر دعوت کرد تا به بیان دغدغه‌ها و مسائل خود بپردازند.­­

مصطفی راونگی‌نژاد، هم بنیان گذاز استارتاپ هرمز طب با معرفی کسب و کار خود و بیان دغدغه‌های جذب نیروی ماهر در حوزه بازاریابی و نیاز به همکاری بیشتر با پزشکان صحبت کرد.

خانواده زمانی با معرفی پیشینه کسب و کار خود در جهت کاربردهای گیاه استبرق با بیان این نکته که حضور موانع گسترده از جمله نیاز به تجهیزات و ماشین آلات در جهت فرآوری گیاه استبرق در کسب و کارشان پیش روی آن‌ها قرار دارد، از عدم حمایت مسئولان  گله‌مندی خود  را اعلام کردند.

صمد غفاری مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی میناب نیز با عنوان پتانسیل‌های بالای شهرستان میناب در خصوص انرژی خورشیدی و ظرفیت بالا جهت استفاده از پنل‌‌های خورشیدی در جهت موارد کاربرد متنوع آن‌ها سخن گفت.

ایمان جمالی عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نوروز میناب (آنام) بیان کرد: میناب پتاسیل‌های بالایی در حوزه کشاورزی دارد اما در زمینه نیروی انسانی کارآمد ضعف آن مشهود است.

سعید بیژنی از کارشناسان آموزش و پرورش نیز در رویداد حضور داشته و از دغدغه های دانش آموزان در خصوص درگاهی جهت فروش محصولات آن‌ها سخن گفت.

در ادامه دکتر اعتمادی پور مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان میناب به معرفی مرکز رشد پرداخت و از پتانسیل فضای بوجود آمده در مرکز سخن گفت،‌ همچنین از تمام کارآفرینان و شرکت‌‌ها دعوت کرد که از پتانسیل‌‌های موجود استفاده کنند.

در صحبت‌های پایانی اسدالله عباسی از صنعت و معدن و تجارت به توضیح در خصوص حمایت‌ها و تسهیلات موجود جهت استفاده شرکت‌های فناور و نوآوران پرداخت.

سکوی نارنجی میناب

در پایان جلسه پارسا شرفی  با صحبت در خصوص این نکته مهم که تمام افراد استان که مسئولیتی دارند یا منابعی را در اختیار دارند باید دست به دست هم بدهند و دغدغه‌های تیم‌ها و استارتاپ‌ها را برطرف کنند تا این افراد به رشد قابل توجهی برسند، همچنین افزود حتی اگر با تمام توانمان بتوانیم باعث رشد و موفقیت تنها یک تیم هم بشویم، این پیروزی متعلق به همه ماست و باعث توسعه کل استان می‌شود،‌ به جلسه پایان داد.

بیشتر بخوانید​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *