پنجمین “رویداد ایده‌گاه با موضوع بهداشت و درمان” برگزار شد

پنجمین رویداد ایده‌گاه با موضوع بهداشت و درمان در پارک علم و فناوری هرمزگان به همت خانه نارنجی و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

این رویداد در سه روز در تاریخ ۱۰، ۱۵ و ۱۷ آبان ماه با ۴۶ نفر شرکت کننده برگزار شد.

پنجمین "رویداد ایده‌گاه با موضوع بهداشت و درمان" برگزار شد

روز اول: کارگاه

روز اول این رویداد با برگذاری کارگاه های بوم ناب، MVP ، اعتبار سنجی و ارایه موثر توسط پارسا شرفی ، حسام صالحی و مصطفی ذاکری  در تاریخ دهم آبان ماه برگزار شد.

روز دوم: ارائه آزمایشی

در روز دوم 14 ایده پرداز به صورت آنلاین به ارایه آزمایشی در مقابل پارسا شرفی، سید حسام صالحی، حانیه رحمانی و مصطفی ذاکری به عنوان منتور های این رویداد پرداختند. در ادامه منتوران با اعلام 8 ایده منتخب از 14 ایده به روز دوم این رویداد خاتمه بخشیدند.

ارائه آزمایشی در رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان

روز سوم: ارائه ۸ تیم منتخب ایده‌گاه بهداشت و درمان

روز سوم این رویداد  با حضور منتخبین در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری هرمزگان آغاز شد.

در ابتدا با سخنرانی کارشناس امور موسسات پارک علم و فناوری هرمزگان، ندا بهمنی به عنوان نماینده پارک علم و فناوری در خصوص آیین اختتامیه رویداد ایده گاه با موضوع بهداشت و درمان، عنوان کرد: علی رغم این که در این رویداد نفرات برتر تنها نفرات اول تا سوم مسابقات برگزیده خواهند شد اما آنچه که اهمیت دارد این است که پس از اتمام این رویداد تداوم فعالیت و تلاش ایده ها و ایده پردازان و ورود به بازار حقیقی صورت گیرد.

در ادامه دبیر اجرایی این رویداد؛ پارسا شرفی، ضمن ارائه گزارش روزهای پیشین این رویداد بیان نمود: در این رویداد ۴۶ نفر ثبت نام داشتند که از این تعداد، ۱۴ تیم به عنوان تیم ارائه دهنده اعلام آمادگی کردند که تیم ها در روز دوم رویداد به ارائه ایده ها و منتورینگ پرداختند. در روز دوم ۸ تیم به اختتامیه و روز آخر رویداد راه یافتند. علاوه بر آن به معرفی مرکز نوآوری پارک علم و فناوری پرداخت.

در ادامه پس از قرعه کشی، ارائه ایده پردازان در دو مرحله صورت گرفت.

ارائه اول با ارائه خانم الهام صیحه ای با ایده دستگاه جهت جلوگیری از پیش آمدگی عضلات، ارائه دوم با ارائه آقای علی باقرزاده همایی با ایده سیب TV، ارائه سوم با ارائه مصطفی راونگی نژاد با ایده هرمزطب، ارائه چهارم با ارائه خانم رویا جهانگیری با ایده پلتفرم جهان سلامتی، ارائه پنجم با ارائه کیانوش مقصودی نژاد با ایده ویلچر هوشمند، ارائه ششم با ارائه نجمه پور قاسم با ایده شربت گیاهی، ارائه هفتم با ارائه ام البنین دل آشوب با ایده توانا، ارائه هشتم با ارائه مائده عیاری و محمدامین کریمی با ایده آتل اجرا شد.

همچنین ارائه ویژه با موضوع کلبه مرگ کرونا با ارائه سدنا سلاجقه اتفاق افتاد

ارائه ۸ تیم منتخب در رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان.

داوری رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان:

پس از اتمام ارائه تیم ها در ایده‌گاه بهداشت و درمان ، داوری ارائه ها توسط داوران این رویداد، دکترفاطمه نوروزیان مدیر و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان”، “دکتر امیدعلی پور علیمردان عضوهیات علمی دانشگاه پیام نور هرمزگان”، “مهندس عبدالحسین توانگری مدیر عامل شرکت سنجش دانش جنوب” و “دکتر ولی علی پور استاد دانشگاه علوم پزشکی” صورت گرفت.

همچنین همزمان با داوری ایده ها، آرش برجی خانی، مدیرسرمایه گذاری هلثیو به ارائه توضیحاتی در خصوص ایده های مورد نیاز و توجه این حوزه و ویژگی های استارتاپ های مناسب و مهم ترین عوامل شکست استارتاپ های حوزه سلامت در ایران پرداخت.

 

اعلام برنده‌ها:

پس از انجام گفت و گو و مشورت توسط داوران، به ترتیب گروه “الهام صیحه ای و نرگس صیحه ای” با ایده” دستگاه جلوگیری از پیش آمدگی عضلات ” ، همچنین”کیانوش مقصودی نژاد” با ایده ” ویلچر هوشمند” و نیز “مائده عیاری و محمدامین کریمی” با “ایده آتل با قابلیت جمع شوندگی” موفق به کسب رتبه های اول تا سوم این رویداد شدند. جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیب بیست میلیون ریال، پانزده میلیون ریال و ده میلیون ریال در نظر گرفته شده بود.

مقام اول رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان

مقام اول رویداد

مقام دوم رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان

مقام دوم رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان

مقام سوم رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان

مقام سوم رویداد ایده‌گاه بهداشت و درمان

بیشتر بخوانید​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *