رویداد “ایده چی مدیریت مصرف برق” در بندرعباس برگزار شد

دومین رویداد ایده چی با موضوع مدیریت مصرف برق در پارک علم و فناوری هرمزگان به همت خانه نارنجی و مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان و با همکاری شرکت توزیع برق هرمزگان برگزار شد.

این رویداد با شرکت ۱۳ ایده پرداز از شهرهای مختلف ازجمله تهران، اهواز، بندرعباس و پارسیان در محل سالن کنفرانس پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

رویداد "ایده چی مدیریت مصرف برق"

مرحله اول رویداد: ارائه ایده‌ها

مرحله اول این رویداد با ارائه آسانسوری (‌سه دقیقه‌ای)‌ ایده‌های: ” استفاده از سلول های خورشیدی” توسط امیر شاه محمدی ، ” تولید برق از پساب آب شیرین کن ها” توسط علی اکبرقدکساز از اهواز، ” کشف تخلف هوشمند” توسط سعید ناصری، ” آی کنتور” توسط رضا اسعدی از تهران ، ” تولید برق از پیزوالکتریک ” توسط رامان جهانداری از بندرعباس ، “انتقال و ذخیره نور خورشید ” توسط علی رمضانی از پارسیان هرمزگان ، ” پنل خورشیدی دات کوانتوم با فناوری نانو” توسط امیرحسین دیوارگر ، ” سدهای پلکانی” توسط مهدی رشیدیان از استان فارس ، ”  مدیریت سیستم روشنایی” توسط علی نیکوبر، ” کاهش مصرف برق با استفاده از اینورترها” توسط میلاد میری، ” استفاده از ماژورها در منازل جهت کاهش مصرف برق” ، توسط امیریاسین عزیزی ، ” کم و زیادشدن نور منازل به صورت هوشمند” توسط علی عزیزی از اهواز و ” تولید برق و استفاده از پتانسیل های بومی از جمله حرکت امواج در دریای خلیج فارس” توسط حسین منصوری انجام شد.

مرحله دوم رویداد: داوری ایده‌ها

رویداد "ایده چی مدیریت مصرف برق"

پس از پایان مرحله اول ، ایده ها توسط داوران، آقایان جبار هاشمی مدیرشرکت توزیع برق ناحیه یک، مهرداد حاجی زاده معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق هرمزگان، سید حسام صالحی هم بنیانگذار شرکت گنو سیستم و حسین‌حاجی‌زاده هم بنیان‌گذار خانه نارنجی مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا از مجموع سیزده ارائه ، پنج ایده به مرحله دوم راه یافت.

در این مرحله هرکدام از ایده پردا‌زها به مدت پنج دقیقه به دفاع و توضیحات بیشتر در خصوص ایده خود در مقابل سوالات داوران پرداختند.

مرحله آخر رویداد ایده چی مدیریت مصرف برق: اعلام برنده‌ها

در پایان امیرحسین دیوارگر، رضا اسعدی و علی رمضانی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رویداد ایده‌چی با موضوع مصرف برق شدند. همچنین جوایز رتبه های برتر نیز به ترتیب مبالغ پانزده میلیون، ده میلیون و هفت میلیون ریال به همراه امکان پذیرش و استقرار در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری به عنوان جوایز رتبه های برتر این رویداد بود.

 

بیشتر بخوانید​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *