سومین رویداد سالانه سکوی پرتاب، در تاریخ ۱۷ اسفند ماه توسط خانه نارنجی برگزار شد

سکوی پرتاب، دورهمی سالانه اکوسیستم کارآفرینی جنوب می‌باشد که با  حضور فعالان حوزه کارآفرینی، استارتاپی و نوآوری جنوب، با هدف توسعه و شناخت هرچه بیشتر اکوسیستم کارآفرینی و مرور روند رشد این زیسب بوم در سالی که گذشت و توسعه ارتباطات جدید برگزار می‌گردد.

شرکت‌کنندگان رویداد سکوی پرتاب سوم

اسپانسر‌های این رویداد پارک‌علم و فناوری هرمزگان، آموزشگاه فنی حرفه‌ای سام نوآوران، داروخانه دکتر محبی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، شرکت سنجش دانش صنعت جنوب و شرکت هرمز‌نت، خانه نارنجی را در سومین رویداد سکوی پرتاب همراهی کردند.

امسال سکوی پرتاب با حضور علیرضا نصیری، رئیس پارک علم‌ و فناوری هرمزگان؛ عبدالحسین توانگری، مدیر عامل سنجش دانش صنعت جنوب؛ یوسف فراهانی، مدیر محتوای علی بابا؛ محمد جواد آذری‌جهرمی، وزیر سابق ارتباطات ؛  حامد نورزاد، مدیر استراتژی برند و ارتباطات صرافی ارز دیجیتال والکس ؛ سارا راد، هم‌بنیانگذار ابر دراک؛ فرگل برومند،رئیس توسعه کسب و کار گلرنگ ونچرز؛ هستی فضلی، رئیس توسعه بین‌الملل گلرنگ ونچرز؛ آرش برجی خانی، شریک تجاری گروه پیشتازطب زمان؛ احمد ابراهیمی، مدیر بیزینس بلوجونیور بلو‌بانک؛ امیرناظمی،پژوهشگر حوزه سیاست گذاری فناوری ؛پارسا شرفی، هم‌بنیان‌گذار خانه نارنجی در سالن الزهرا بندرعباس برگزار شد.

آرش برجی‌خانی در رویداد سکوی پرتاب سوم

در ابتدای این برنامه رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان، علیرضا نصیری در خصوص عملکرد پارک علم و فناوری هرمزگان و در ادامه عبدالحسین توانگری در خصوص ارتباط بین استارتاپ‌ها و صنعت صحبت کردند.

در ادامه یوسف فراهانی، مدیرمحتوای علی‌بابا با برشمردن باید‌ها و نباید‌های استارتاپی تأکید کرد: «ساده‌ترین مفهوم استراتژی برای استارتاپ‌ها، آگاهی و داشتن دانش نه گفتن و استفاده به ندرت از آره می‌باشد.

یوسف فراهانی در رویداد سکوی پرتاب سوم

در ادامه امیرناظمی در مورد نگاه‌های متفاوت به حوزه‌ی فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر روی تصمیم‌گیری‌ها در حوزه استراتژی صحبت کرد.

در ادامه رویداد، سارا راد هم‌بنیان ابردراک، دومین بازیگر زیرساخت‌های ابری کشور، در مورد مسیر رشد استارتاپ در خارج از مرکز و مسیر رشد و توسعه ابردراک صحبت کرد. همچنین از اهمیت شکل‌گیری ارتباطات بین کسب و کارها در راستای رشد و توسعه فضای نوآوری در جنوب کشور و جذب نیروی متخصص و باتجربه گفت.

در ادامه محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری در ارائه‌ای با تأکید بر هنر تلفیق‌کردن در این خصوص گفت: هنر زندگی کردن، هنر تلفیق‌کردن انتخاب‌های همدیگر است و تعادل این انتخاب‌‌ها زندگی ما را میسازد به عبارتی سبک زندگی ما، تلفیقی از انتخاب‌های ماست و هنر خوب زندگی‌‌کردن، هنر خوب تلفیق‌کردن انتخاب‌هاست.

در ادامه پارسا شرفی هم‌بنیان‌گذار خانه نارنجی با ارائه‌ای با محوریت جامعه‌سازی به سه ویژگی منحصربه‌ فرد جامعه‌ساز‌های بزرگ که به ترتیب ساختن کانال‌های ارتباطی فعال، ارتباط  آفلاین  با جامعه خود و آمادگی برای کمک به جامعه خود اشاره کرد و بیان داشت خانه نارنجی به عنوان اولین کارگزار استارتاپی جنوب چند سال است در این زمینه فعال ‌می‌باشد و در ادامه از اهمیت شبکه‌سازی صحبت کرد و از  حاضرین در سالن خواست که در زمان استراحت به شبکه‌سازی نیز بپردازند.

در ادامه رویداد و پس از استراحت آرش برجی‌خانی شریک تجاری گروه پیشتازطب زمان، درخصوص تاثیر CVC ها بر روی کسب‌وکارها و عوامل، موانع ورود به بازار و زمان‌بندی توسعه بازار صحبت کرد .

محمد جواد آذری جهرمی در رویداد سکوی پرتاب سوم

در ادامه حامد نورزاد، مدیر استراتژی برند و ارتباطات صرافی ارز دیجیتال والکس در مورد استراتژی‌های برند سازی در دنیای هوش مصنوعی صحبت کرد و با تاکید بر این موضوع که در دنیایی که ابزارهای هوش مصنوعی هر روزه بیشتر و بیشتر تبدیل به یک نوآوری نوین می‌شوند، چگونه برند‌ها می‌توانند یک هویت مستقل برای خودشان شکل دهند و هویتی برای برندشان بسازند؟ بیان کرد: هوش مصنوعی یک دستیار قوی در مسیر برند‌هاست ، نه خود مسیر.

در ادامه رویداد سکوی پرتاپ، فرگل برومند، رئیس توسعه کسب و کار گلرنگ ونچرز  همراه با هستی فضلی؛ رئیس توسعه بین‌الملل گلرنگ ونچرز با تاکید بر یکی از نقاط قوت گروه صنعتی گلرنگ به عنوان شبکه پخش قوی و مویرگی در سراسر کشور از روند تحول نوآوری طی شده در گلرنگ صحبت کردند.

شرکت‌کنندگان رویداد

در پایان احمد ابراهیمی، مدیر بیزینس بلوجونیور بلو‌بانک با بیان بخشی از تجربیات خود در مسیر رشد و توسعه  بلوبانک صحبت‌های خود را از تاریخچه شروع فعالیت بلوبانک آغاز کرد و در ادامه از مفهوم مشتری محوری و خلق راهکار متناسب با مشتریان هدف بلوبانک به پایان رساند.

بیشتر بخوانید​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *