میتاپ جشن تولد ۲۰ سالگی وردپرس در بندرعباس برگزار شد

تولد ۲۰ سالگی وردپرس در بندرعباس

جشن تولد ۲۰ سالگی وردپرس ، در تاریخ ۶ خرداد ماه در بندرعباس به همت شرکت خانه نارنجی و شاتاب فا و با حمایت پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

این جشن تولد با حضور جامعه وردپرس هرمزگان، لوکال منیجرها، توسعه‌دهنده‌ها ، دوستدارن دنیای متن باز و علاقه‌مندان به وردپرس همانند کل دنیا این روز را با هم جشن گرفته  و با هدف شبکه‌سازی و معرفی فعالیت‌های خود در این حوزه برگزار گردید.

پارسا شرفی، دبیراجرایی رویداد ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین در جمع بیان کرد: این چنین جمع هایی باعث ایجاد تعامل بیشتر و توسعه فضای ورد‌پرس استان و ارتقای سطح افراد می‌شود.

تولد ۲۰ سالگی وردپرس در بندرعباس

در ادامه محسن مریدی به توضیحات و انتقال تجربه در مورد بهینه سازی وردپرس و ویژگی‌های جدید وردپرس پرداخت و اشاره نمود اغلب بازدیدکنندگان سایت‌ها از تلفن همراه استفاده می‌کنند و با ارائه ترفند‌ها و بیان نکات مرتبط برای استفاده کاربران تلفن همراه ارائه نمود .

سپس با توجه به سوالات و چالش‌های برخی حاضرین در جمع درباره‌ی امنیت شبکه‌ی ورد‌پرس، توضیحات جامع و کاربردی در خصوص  امنیت وردپرس ارائه نمود.

و با پیشنهاد همکاری حاضرین جهت فارسی‌سازی پلاگین‌ها و فیچرها در راستای بهبود وردپرس فارسی به صحبت‌های خود خاتمه بخشید.

در ادامه حاضرین در جمع به تعریف خاطرات و چالش‌های خود درباب وردپرس و مواجهه با مشتریان پرداختند.

در این بین با تبادل نظر و چگونگی استفاده از ترفند‌هایی برای ایجاد امنیت شبکه،سیستم آنالیز فیچر‌های سایت، بهبود سرعت بارگزاری سایت، سیستم‌های تعاملی و چالش‌های مربوط به سئو نیز صحبت شد.

سید محمد حسینی: با توجه به اهمیت سئو در افزایش بازدید و دیده‌شدن سایت، اهمیت استفاده از فیچر ها و امکانات ورد‌پرس را تاکید نمود.

در پایان جشن تولد بیست سالگی وردپرس، محبوب‌‌ترینCMS مدیریت محتوا که 43 درصد وبسایت های جهان را به خود اختصاص داده است را جشن گرفته و با کیک و آبمیوه پذیرایی شدند.

تولد ۲۰ سالگی وردپرس در بندرعباس

 

 

بیشتر بخوانید​

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *